Keurmerken

Weet waar je sport

Licentie NRZ v2

Keurmerken zwembad
In onze accommodatie doen wij er alles aan om jou te laten bewegen in een veilige omgeving. Alle zwembaden in Nederland dienen te voldoen aan gestelde wet- en regelgeving. In ons werk hanteren wij de Gedragscode Zwembranche. De zwembranche, bestaande uit zwembaden, zwemscholen en zwemverenigingen, streeft naar een zwemklimaat zonder ongewenste intimiteiten en acht het van belang dat ongewenst gedrag binnen de branche wordt voorkomen en bestreden. 

Daartoe is de Gedragscode Zwembranche ontwikkeld door de Nationale Raad Zwemveiligheid. De Gedragscode bevat omgangsregels in zwembaden, waarop zowel ouders als medewerkers een beroep kunnen doen.

Daarnaast beschikken wij over de volgende keurmerken:

Centrum Veilige Sport Nederland

Kinderen zijn kwetsbaar en moeten in een veilige omgeving leren zwemmen. Niet alleen fysiek, maar ook sociaal. Om duidelijkheid te scheppen, heeft de Nationale Raad Zwemveiligheid samen met partners in de zwembranche de Gedragscode Zwembranche voor aanbieders van zwemlessen opgesteld. Is er echt iets mis of maak je je grote zorgen? Dan kun je (anoniem) melding maken via Centrum Veilige Sport Nederland.

NRZ.jpg

Licentie NL actief

Keurmerk Fitness
SportPlaza Mercator is onderdeel van NL Actief. NL Actief is de brancheorganisatie van erkende sport- en bewegingscentra. Voor de klant is dat een belangrijke zekerheid en kwaliteitsborging, want de centra die zijn aangesloten bij NL Actief zijn gekeurd en gecertificeerd.
 
NL Actief gecertificeerde centra staan voor de beste service en voorwaarden. Ook investeren NL Actief centra in kennis en innovatie. Als u kiest voor een NL Actief centrum, bent u verzekerd van een veilige en hygiënische sportomgeving, verantwoorde en effectieve trainingsprogramma’s en adviezen. Kortom: vakmanschap.

Lees hier de voorwaarden van NL Actief

Cookies op onze website

Deze website maakt gebruik van cookies om de nodige websitefuncties te bieden. Om de websitenavigatie en jouw online ervaring te verbeteren, websiteverkeer, gebruik en interactie te analyseren en om te helpen bij onze marketing- en advertentie-inspanningen.